کسب رتبه چهارم استانی بناب در کنکور سراسری سال جاری/ تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی برای تجهیز مدارس نوساز شهرستان
کسب رتبه چهارم استانی بناب در کنکور سراسری سال جاری/ تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی برای تجهیز مدارس نوساز شهرستان
مدیر آموزش و پرورش بناب از کسب رتبه چهارم استانی بناب در کنکور سراسری سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پورلطفعلی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به موفقیت دانش آموزان بنابی در کنکور سراسری سال جاری گفت: خوشبختانه امسال شهرستان بناب در بین مناطق و نواحی چهل گانه توانست رتبه چهارم را در کنکور سراسری به خود اختصاص بدهد.

وی افزود: مدرسه روشنایی قلم بناب نیز توانست در سال تحصیلی جاری رتبه اول مدارس شاهد در سطح استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص بدهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب احترام به قوانین ثبت نام مدارس را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش بناب به هیچ عنوان درخواست غیر قانونی و خلاف قانون را در ثبت نام دانش آموزان اعمال نخواهد کرد و از خانواده‌ها نیز انتظار داریم خواسته های غیر قانونی نداشته باشند.

وی با اشاره به تاثیر و اهمیت هدایت تحصیلی در انتخاب رشته دانش آموزان گفت: سالیان اخیر دانش‌آموزانی که به هدایت تحصیلی توجه کرده‌اند موفق بوده و دانش آموزانی که به این موضوع اهمیت نداده اند در ادامه تحصیلات خود با مشکل مواجه شده و رشته تحصیلی خود را تغییر دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی گفت: از این مقدار ۷۰۰ میلیون تومان سهم تجهیز مدارس نوساز آماده افتتاح در شهرستان بناب است.

محمود پورلطفعلی در پایان در خصوص انجام برنامه ریزی و آمادگی کامل مدارس شهرستان بناب برای سال تحصیلی جدید گفت: تدابیر اندیشیده شده و تمامی موارد بهداشتی از جمله تهویه هوا برای کلاس ها انجام شده تا بتوانیم سال تحصیلی خوبی را شروع کنیم.

انتهای پیام / ندا خانی