کسب مقام اول اداره ورزش و جوانان بناب در ارزیابی عملکرد گروه (ب) اداره کل ورزش و جوانان استان
کسب مقام اول اداره ورزش و جوانان بناب در ارزیابی عملکرد گروه (ب) اداره کل ورزش و جوانان استان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب گفت: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۰، اداره ورزش و جوانان بناب توانست مقام اول در بین شهرستانهای استان این ارزیابی را در گروه (ب) به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان بناب که با حضور نماینده مردم شهرستان، فرماندار بناب، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان شهرستان بناب برگزار شد، در تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در نیمه اول سال جاری اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، ۴۶۴۲ نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان بناب در حال فعالیت بودند که در ۶ ماهه نخست سال جاری این عدد به ۴۸۱۰ نفر رسیده است که امید است تا پایان سال بتوانیم تعداد ورزشکاران سازمان یافته را به ۶ هزار نفر برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با اشاره به موفقیت‌های اخیر در حوزه قهرمانی آقایان و بانوان گفت: جناب آقای رامین آرغده در ورزش پاورلیفتینگ در روسیه توانست مقام قهرمانی را کسب کند و در رشته هایی مانند تنیس روی میز، تکواندو، کشتی، فوتبال، فوتسال، والیبال و … توانسته ایم در سطح استانی در رده های سنی مختلف موفقیت بسیار خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد این سازمان بیان کرد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۰، اداره ورزش و جوانان بناب توانست مقام اول در بین شهرستانهای استان این ارزیابی را در گروه (ب) به خود اختصاص دهد که جا دارد از مجموعه ورزش و جوانان بناب که در بدست آوردن این عنوان زحمات زیادی را کشیده اند تقدیر و تشکر کنیم.

یزدانی همچنین به «۲ مورد میزبانی مسابقات کشوری و ۲۳ مورد میزبانی استانی» شهرستان بناب از سال گذشته تا به امروز پرداخت و افزود: شهرستان بناب چه در حوزه آقایان و چه در حوزه بانوان، شاهد برگزاری مسابقات کشوری و استانی در رشته های مختلف مانند پینگ پنگ و تیراندازی با کمان بوده است که از دستاورد های مهم این اداره محسوب میشوند.

وی از برگزاری ۲۲ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در شهرستان بناب خبر داد و افزود :از ابتدای امسال با تاکید فرماندار و نماینده شهرستان جلسات منظم ماهانه برنامه ریزی درخصوص آموزشهای قبل از ازدواج برگزار شده که این آموزش ها با همکاری نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، کمیته امداد و دهیاری ها برگزار گردیده است.

یزدانی عرصه ورزش های همگانی بناب با دارا بودن ۴۲ رویداد فرهنگی ورزشی بانوان و ۲۶ برنامه برای آقایان در کارنامه را یکی از عرصه‌های فعال شهرستان برای ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری، کوهنوردی و پیاده روی خواند که با هدف ایجاد و ترویج نشاط و سلامتی بین شهروندان و جوانان به اجرا درآمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در پایان ضعف اداره ورزش و جوانان شهرستان را در حوزه بانوان بیان کرد و گفت: متاسفانه در حوزه ورزش بانوان نتوانسته ایم آنگونه که در شان آنان بود فعالیت‌های اختصاصی داشته باشیم ولی سعی کرده ایم با برگزاری هیئت های مختلف ضعف خود را جبران کنیم و در آینده تلاش خواهیم کرد اوضاع را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی