کشف احتکار میلیاردی در “بناب”
کشف احتکار میلیاردی در “بناب”
فرمانده انتظامی بناب از کشف احتکار میلیاردی به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب “رحمان عبدی” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان از وجود یک انبار محل احتکار کالا در حاشیه بناب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: دراین راستا ماموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و عوامل ادارات جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان موفق شدند با اقدام هوشمندانه و انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی، محل انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را انجام دهند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار،مقدار ۲۵ تن سبوس گندم و ۱۵۰ تن نهاده های دامی تقلبی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به پلمب محل احتکار کالا،خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ”عبدی” در پایان مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان بناب عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام خوراکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

 

 

  • نویسنده : داود زیبائی