کیفیت خدمات درمانی همراه با کمیت افزایش پیدا کند
کیفیت خدمات درمانی همراه با کمیت افزایش پیدا کند
فرماندار بناب با اشاره به افتتاح ده‌ها پروژه درمانی در شهرستان بناب گفت: پروژه‌ها زمانی به چشم می‌آیند که کیفیت خدمات نیز همراه با کمیت افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی ظهر امروز در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه درمانی در شهرستان بناب اظهار داشت: خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه درمان در شهرستان بناب انجام شده است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که ده ها پروژه درمانی و سایر امکانات از جمله تجهیز بیمارستان‌های شهرستان بناب طی سالیان اخیر با اعتبارات میلیاردی مورد بهره‌برداری رسیدند که می‌توان به مهم‌ترین آنها به احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و تجهیز دستگاه mri در بیمارستان امام خمینی ره اشاره کرد.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه افزایش خدمات به صورت کمی مناسب است، گفت: زمانی این خدمات مورد تایید و قبول مردم قرار می‌گیرد که کیفیت خدمات نیز همانند کمیت افزایش یابد.

وی تصریح کرد: به طور مثال برای بیمارستان امام خمینی بناب دستگاه فوق پیشرفته mri با ده‌ها میلیارد تومان اعتبار خریداری شده است اما وقتی یک بیمار جهت خرید یک سی‌دی هزار تومنی به بیرون فرستاده می‌شود موجب گلایه و نارضایتی بیماران می‌شود.

لعلی افزود: در همین راستا از مدیریت و تمامی پرسنل بیمارستان‌های بناب درخواست داریم ضمن احترام شدید به بیماران نواقص جزئی را برطرف کنند تا شاهد افزایش کیفیت خدمات درمانی در بناب باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان در شهرستان بناب گفت: وقتی یک نفر نتواند به خوبی از خود مراقبت کند و از لحاظ جسمی با مشکل مواجه شود نزد شما مراجعه می‌کند و با آن حال بد از شما انتظار خدمات با کیفیت را دارد لذا شما فرشتگان می‌بایست با ملایمت و صبر با آنها برخورد داشته باشید.

  • نویسنده : امیداسماعیلی