۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد
۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد
با حضور رئیس کمیته امداد ۴۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت در استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، ۴۵۰۰سری لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت در استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

رئیس کمیته امداد در این مراشم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع‌الاول و تقدیر از خیران در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، گفت: در هر کاری مردم محور قرارگرفته‌اند در آن زمینه موفقیت کسب شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی شدن امدادرسانی، اظهار کرد: برای تداوم کمک بی‌منت به مددجویان تحت حمایت، باید کمکرسانی را مردمی کنیم.

بختیاری با بیان اینکه حدود هشت هزار مرکز نیکوکاری فعال در کشور وجود دارد، افزود: مراکز نیکوکاری تبریز، جزو فعال‌ترین مراکز نیکوکاری کشور هستند.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: امیدواریم تا پایان امسال اتفاقات خوبی در حوزه مراکز نیکوکاری بیفتد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال رتبه بندی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز ۴۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد که بخش عمده آنان فرزندان ایتام و محسنین هستند.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان گفت: سرانه پرداختی به ایتام افزایش پیدا کرده است و در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار حامی جذب کمیته امداد استان آذربایجان شرقی شده‌اند.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج