۷۲ پلیس امسال به شهادت رسیدند/ برای ‌آرامش‌ مردم هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت
۷۲ پلیس امسال به شهادت رسیدند/ برای ‌آرامش‌ مردم هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در سال جاری ۷۲ نفر از نیرو‌های جان بر کف انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده ‌کل انتظامی کشور در دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ‌ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت جانسوز ۱۱ نفر از نیرو‌های جان بر کف نیروی انتظامی در عملیات تروریستی راسک ‌اظهار کرد: در سال جاری ۷۲ نفر از نیرو‌های جان بر کف انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی وظیفه اصلی نیروی انتظامی را ایجاد امنیت و آرامش در کشور دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش در کشور است که در این هیچ گونه کوتاهی نکرده و این شهدای گلگون کفن انتظامی گواه رشادت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر‌نشان کرد: یکی از موضوعاتی که به جد به دنبال آن هستیم ساخت مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی است و از استاندار قزوین در خواست حمایت ویژه در این زمینه را داریم.

سردار رادان اظهار کرد: قزوین دیاری است که یاد و خاطره بسیاری از رزمندگان بزرگ دفاع مقدس را برای ما زنده می کند، رزمندگانی که کوهی از روحیه و اعتقاد بودند و ما با بسیاری از آن ها خاطره داریم.

وی با اشاره به اینکه قزوین مجاهدان و بزرگان زیادی را در خود پرورانده، افزود: شهید بابایی به عنوان یکی از مشاهیر جنگی در دنیا چند روزی را در دوران دفاع مقدس در کردستان میهمان ما بودند، رفتارش طوری بودکه ما اصلاً احساس نمی‌کردیم در کنار یک افسر قرار گرفته‌ایم، بلکه احساس ما این بود در کنار یک عارف قرار داریم، انسانی بسیار مؤدب، مهربان و متواضع که از همراهی شان لذت می‌بردیم.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان داشت: استان قزوین در حوزه انضباط، ارتباط اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفقیت های خوبی داشته و ما شاهد اتفاقات خیلی خوبی در فرماندهی انتظامی استان قزوین بوده ایم که این به معنای حضور مدیران توانمند در شورای تأمین استان و معنویت بالا در مدیران این استان است.

سردار رادان بیان داشت: در روزهای اخیر در شهرستان راسک حادثه تروریستی اتفاق افتاد که منجر به شهادت ۱۱ تن از کارکنان انتظامی شد که یکی از این شهدا اهل قزوین بود. این حادثه تعداد شهدای انتظامی در سال جاری را به ۷۲ تن رسانده، مطمئنا این شجاعت، ایثارگری و روحیه شهادت طلبی کارکنان موجب شده اشرار و دشمنان جمهوری اسلامی آن‌ها را مزاحم اصلی در پیشبرد اهداف خود تلقی کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری “مدظله العالی” در حکم ابلاغی به بنده، جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم برای آسایش و امنیت آن ها را قید کرده بودند، خاطرنشان کرد: خدمت در سازمانی که باب شهادت در آن باز بوده و دعای نایب امام زمان (عج) بدرقه کارکنان آن می‌باشد، سعادتی که نصیب بنده و کارکنان انتظامی کشور شده است.

وی تأکید کرد: توجه به بیانات فرمانده معزز کل قوا و سه فراز مورد تاکید در حکم ایشان نشان می‌دهد تامین آسایش مردم با شهادت، جانبازی و ایثار عجین شده و این برای ما مایه افتخار و مباهات است.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به ظرفیت و پیشینه مدیریتی قزوین که سابقه درخشانی از خود به ثبت رسانده است، اظهار کرد: تامین معیشت کارکنان انتظامی با راه اندازی نهضت خانه سازمانی در کشور شروع به فعالیت کرده که مدیران استانی نیز می توانند در تسریع و اجرایی شدن این برنامه کمک شایانی داشته باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم