🔺رئیس اداره برق خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند  / توجه داشتن به سلایق و نیازهای مشتریان و ارباب رجوع نیاز امروزی سازمانها  / رعایت الگوی مصرف علاوه بر صرفه جویی مصرف انرژی عامل کاهش هزینه های خانواده+ تصاویر
🔺رئیس اداره برق خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند  / توجه داشتن به سلایق و نیازهای مشتریان و ارباب رجوع نیاز امروزی سازمانها  / رعایت الگوی مصرف علاوه بر صرفه جویی مصرف انرژی عامل کاهش هزینه های خانواده+ تصاویر
رئیس اداره برق شهرستان بناب در جمع اصحاب رسانه شهرستان بناب گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند همچنین توجه داشتن به سلایق و نیازهای مشتریان و ارباب رجوع نیاز امروزی سازمانها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عزیزاله یزدانی به مناسبت روز خبرنگار با دعوت از خبرنگاران شهرستا بناب در اداره برق شهرستان بناب اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

🔸رئیس اداره برق شهرستان بناب در رابطه با تکریم ارباب رجوع در این سازمان و به لزوم اجرای این طرح در موفقیت هر چه بیشتر این نهاد خدمات رسان اشاره نمود و گفت: امروزه نقش تکریم ارباب رجوع بر کسی پوشیده نیست یکی از نیازهای امروزه سازمانها توجه داشتن به سلایق و نیازهای مشتریان و ارباب رجوع است سازمان های برترو موفق امروزی به مشتری و ارباب رجوع به منزله عامل اساسی رقابت توجه دارند و برای کسب اعتبار و حیثیت اجتماعی با طرح ساز و کارهای مناسب، دایما ًخواسته ها و دیدگاه های ارباب رجوع و مشتری را دریافت و برآن اساس راهبردهای لازم را انتخاب می کنند، چرا که مشتریان و ارباب رجوع سازمان ها در مقام یکی از ذینفعان مهم بایستی مورد احترام و تکریم قرار گیرند.

🔸همچنین وی اظهار داشت: امروزه مردم نیاز دارند وقتی به سازمانها مراجعه می کنند در اولین فرصت به مشکلات آنها رسیدگی وبه آنها پاسخ داده شود کلیه همکارانی که به نحوی با مشترکین و متقاضیان ارتباط دارند به بررسی پورتال اینترنتی شرکت و خدمات قابل ارائه از این طریق، پرداخته و به آن اشراف دارند تا نسبت به راهنمایی متقاضیان و مشترکین در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی اقدام کنند.

🔸یزدانی افزود: رعایت الگوی مصرف راهکارهای ساده ای همچون ارزیابی میزان نیاز به وسایل، استفاده از روشنائی طبیعی روز و عایق کردن خانه ها دارد که علاوه برصرفه جویی در انرژی به کاهش هزینه های خانواده منجر می شود و این شرکت برنامه ریزی لازم برای مدیریت مصرف برق و کاهش اوج بار را دربرنامه خود دارد.

 

گزارش تصویری

 

 

انتهای پیام / رقیه فتحی