به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عزیزاله یزدانی به مناسبت روز خبرنگار با دعوت از خبرنگاران شهرستا بناب در اداره برق شهرستان بناب اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.
🔸رئیس اداره برق شهرستان بناب در رابطه با تکریم ارباب رجوع در این سازمان و به لزوم اجرای این طرح در موفقیت هر چه بیشتر این نهاد خدمات رسان اشاره نمود و گفت: امروزه نقش تکریم ارباب رجوع بر کسی پوشیده نیست یکی از نیازهای امروزه سازمانها توجه داشتن به سلایق و نیازهای مشتریان و ارباب رجوع است سازمان های برترو موفق امروزی به مشتری و ارباب رجوع به منزله عامل اساسی رقابت توجه دارند و برای کسب اعتبار و حیثیت اجتماعی با طرح ساز و کارهای مناسب، دایما ًخواسته ها و دیدگاه های ارباب رجوع و مشتری را دریافت و برآن اساس راهبردهای لازم را انتخاب می کنند، چرا که مشتریان و ارباب رجوع سازمان ها در مقام یکی از ذینفعان مهم بایستی مورد احترام و تکریم قرار گیرند.
🔸همچنین وی اظهار داشت: امروزه مردم نیاز دارند وقتی به سازمانها مراجعه می کنند در اولین فرصت به مشکلات آنها رسیدگی وبه آنها پاسخ داده شود کلیه همکارانی که به نحوی با مشترکین و متقاضیان ارتباط دارند به بررسی پورتال اینترنتی شرکت و خدمات قابل ارائه از این طریق، پرداخته و به آن اشراف دارند تا نسبت به راهنمایی متقاضیان و مشترکین در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی اقدام کنند.
🔸یزدانی افزود: رعایت الگوی مصرف راهکارهای ساده ای همچون ارزیابی میزان نیاز به وسایل، استفاده از روشنائی طبیعی روز و عایق کردن خانه ها دارد که علاوه برصرفه جویی در انرژی به کاهش هزینه های خانواده منجر می شود و این شرکت برنامه ریزی لازم برای مدیریت مصرف برق و کاهش اوج بار را دربرنامه خود دارد.
گزارش تصویری
انتهای پیام / رقیه فتحی