۵ رتبه ارتقا در نتایج امتحانات نهایی سال جاری نسبت به نتایج سال گذشته/ سواد رسانه‌ای از نیازهای پیشرفت جامعه امروز
۵ رتبه ارتقا در نتایج امتحانات نهایی سال جاری نسبت به نتایج سال گذشته/ سواد رسانه‌ای از نیازهای پیشرفت جامعه امروز
مدیر آموزش و پرورش بناب از ارتقا 5 رتبه در نتایج امتحانات نهایی سال جاری نسبت به نتایج سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پور لطفعلی صبح امروز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار و ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه و فعالان حوزه خبری شهرستان، همزمانی روز عاشورا با روز خبرنگار را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: خبرنگاران با الگو برداری از جهاد تبیین نهضت حسینی امام سجاد (ع) باید در ایثار، پشتکار، دوری از مسائل سیاسی و انتشار حقائق پیش گام باشند.

مدیر آموزش و پرورش بناب درخصوص مراجعه غیر ضروری خانواده ها به اداره آموزش و پرورش بیان کرد: برای مشکلات پیش آمده دانش آموزان در مدارس، خانواده ها به آموزش پایه مربوطه مراجعه نمایند و بخش های دیگر ادارات را درگیر مشکل نکنند.

پورلطفعلی با اشاره به نتایج امتحانات نهایی سال گفت: با عنایت خدا در نتایج امتحانات نهایی سال جاری نسبت به نتایج سال گذشته ۵ رتبه ارتقا داشته ایم.

وی داشتن سواد رسانه‌ای را یکی از نیازهای پیشرفت جامعه امروز دانست و گفت: سواد رسانه ای در ایران بحثی نوپا است و با توجه به هجمه های مختلف از طریق رسانه های معاند و شبکه های مجازی، قشر جوان جامعه خصوصا دانش اموزان با بالا بردن سواد رسانه ای خود، مراقب سواستفاده دشمن باشند.

مدیر آموزش و پرورش بناب با اشاره به اینکه به اینکه امروزه کوچک ترین عضو خانواده نیز از شبکه های مجازی استقاده می کند، افزود: این قشر از جامعه قدرت تشخیص و تمییز مطالب حق از باطل را ندارند و ذهن آنان پذیرای هر مطلب درست و نادرستی است، ضرورت حمایت از طرح ها و پژوهش های مرتبط با موضوع های سواد رسانه ای و اطلاعاتی گام موثری در ارتقای این مهم به شمار می رود.

انتهای پیام/ ندا خانی