مردم بصیر ما هیچ گاه با فتنه گران همراهی نکرده و نخواهند کرد
مردم بصیر ما هیچ گاه با فتنه گران همراهی نکرده و نخواهند کرد
فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید شاکر باشیم که مردمی بصیر، صبور و متین داریم که هیچ گاه با فتنه گران همراهی نکرده و نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، سردار عباسقلیزاده در سخنان خود به مناسبت هفته بسیج قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: اگر دشمن در توطئه همه جانبه خود مستأصل مانده به برکت تفکر بسیجی در جامعه است.

وی افزود: آمریکا از ابتدای انقلاب هر جا پا گذاشته شکست خورده است در ایران سوریه و یمن و به رغم تبلیغات دروغین ضعیف و درمانده شده است.

سردار عباسقلیزاده گفت: هدف دشمن از تحریم و فشار‌های اقتصادی، تعطیلی کارخانه‌ها و کاهش اشتغال، ایجاد نارضایتی و تسلیم کردن ماست و برای مقابله با انقلاب در صدد ایجاد تردید و شک و تولید محتوا در فضای مجازیست.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: ماهیت دشمن در شاه چراغ، ایذه و خوزستان و اصفهان مشخص شد و اگر احساس ناامنی در کشور کند برای ضربه به کشورمان لحظه‌ای درنگ نمیکند، زیرا این‌ها تشکیل دهنده همان داعشی هستند که علیه اسلام و انسانیت طراحی کردند.

سردار عباسقلیزاده گفت: اینک نیز اگر تعدادی اراذل و اوباش با رهبری دشمنان خارجی از نرمش نیرو‌های امنیتی سوء استفاه می‌کنند با حضور نیرو‌های مخلص بسیجی و تلاش‌های برادران نیروی انتظامی به اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی