آرمان آزادی فلسطین سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی
آرمان آزادی فلسطین سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی
استاندار آذربایجان شرقی گفتت: آرمان آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال اشغال‌گران، سیاست قطعی و برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تا تحقق این آرمان الهی، پرچم‌دار حمایت از مظلومان فلسطین و الگوی آزادی‌خواهان جهان در این مسیر خواهد بود.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان “روز جهانی قدس” نامگذاری شد، امروز به حلقه اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و نماد مقاومت، ایستادگی و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزوده است: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که استیصال و درماندگی رژیم جعلی اسرائیل بیشتر از همیشه آشکار شده و تاوان بیش از ۷۰ سال خشونت و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین این بار دامان این شجره خبیثه را گرفته و ان‌شاءالله با نصرت الهی و همبستگی و اتحاد مسلمانان و مقاومت مردم فلسطین به آزادی نهایی قدس منجر خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شده است: ملت فهیم، هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، همه ساله در حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام ملت‌های آزاده جهان بوده و جلوه‌های حماسی از حضور باصلابت خود را در صحنه دفاع از قدس شریف به نمایش گذاشته است.

خرم در پیام خود آحاد مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی را به حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی دعوت کرده و آورده است: اطمینان دارم که بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

 

 

  • منبع خبر : صدا و سیما