آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در ۱۶ رشته دانشگاه پیام نور مرکز بناب از ۳۱ مردادماه
آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در ۱۶ رشته دانشگاه پیام نور مرکز بناب از ۳۱ مردادماه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در 16 رشته دانشگاه پیام نور مرکز بناب از 31 مردادماه خبر داد.

به گزارش صدای بناب، دکتر سیدعلیزاده با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱تا روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۰۴به درگاه سازمان سنجش به نشانی:www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون این دانشگاه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای قبولی در دانشگاه باید یکی از مدارک تحصیلی زیر را تا پایان شهریور ۱۴۰۲ اخذ کنند:

▫️یا دیپلم متوسطه نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶
▫️یا دیپلم متوسطه نظام قدیم
▫️یا مدرک پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
▫️یا مدرک کاردانی (برای داوطلبان دیپلم فنی و حرفهای یا کاردانش نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)
▫️یا مدرک سطح یک حوزوی (برای شرکت طلاب فقط در گروه آزمایشی علوم انسانی).

متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به دانشگاه پیام نور مرکز بناب از ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایند.ضمناهمراه داشتن کارت ملی ،شناسنامه، مدرک تحصیلی و یا کارنامه تحصیلی و یک قطعه عکس ۴×۳ الزامی میباشد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب یادآور شد: دانشگاه پیام نور به دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی (حضوری و الکترونیکی) و با استفاده از منابع غنی درسی و برگزاری آزمون های استاندارد و سراسری، شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به ویژه افرادی که هم زمان با تحصیل، اشتغال به کار نیز دارند فراهم آورده و شعار آموزش برای همه، همه جا و همیشه را محقق نموده است.

هم اکنون بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۶ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی و ۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول تحصیل هستند و از بدو تأسیس این دانشگاه تاکنون بیش از ۷ هزار دانشجو از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

  • نویسنده : داود زیبائی