ابراز نفرت از صهیونیسم با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس
ابراز نفرت از صهیونیسم با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس
فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس عنوان داشت: با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز می‌داریم.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس عنوان داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است. در ماه‌ها و روزهای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی بر ضرورت این هم افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می‌تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کنار مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهد کشید.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر