انتخاب یک بنابی به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه خوراک دام و طیور ایران
انتخاب یک بنابی به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه خوراک دام و طیور ایران
طی مراسم انتخابات خوراک دام و طیور کشوری جلیل فشنگچی مدیرعامل شرکت شکوه دانه بناب به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری خوراک دام و طیور ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پس از ۴۴ سال سرانجام یک نفر از شمال غرب کشور به عضویت اتحادیه خوراک دام و طیور ایران انتخاب شد.

طی انتخابات کشوری سرانجام جلیل فشنگچی متولد شهرستان بناب برای اولین بار از شمال غرب کشور توانست عضو هیئت مدیره اتحادیه خوراک دام و طیور ایران شود.

لازم به ذکر است جلیل فشنگچی مدیرعامل شرکت شکوه دانه شهرستان بناب علاوه بر عضویت در هیئت مدیره اتحادیه خوراک دام و طیور ایران، نایب رئیس خوراک دام و طیور آذربایجان شرقی نیز می‌باشد.

این جایگاه و حضور فعال این صنعتگر و تولید کننده خوراک دام و طیور بنابی باعث خواهد شد تا کارخانجات خوراک دام و طیور شمال غرب کشور نیز بتوانند مطالبات و خواسته‌های خود را به گوش مسئولان کشور برسانند و این خود باعث افتخاری برای بناب است.

لازم به ذکر است جمعی از کارخانه داران استان آذربایجان شرقی در حوزه خوراک دام و طیور ضمن ابراز خرسندی از انتخاب این فرد بنابی به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه خوراک دام و طیور ایران این انتخاب به جا و شایسته را به جلیل فشنگچی تبریک گفتند.

  • نویسنده : داود زیبائی