بزرگترین آفت جامعه فاصله بین مسئولان و مردم است
بزرگترین آفت جامعه فاصله بین مسئولان و مردم است
فرماندار بناب بزرگترین آفت جامعه را فاصله افتادن بین مسئولان و مردم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب شهرستان بناب اخلاق مداری را روش مهم و کاربردی در راستای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: مسئولان می بایست با اخلاق مداری با ارباب رجوع برخورد کرده و انتقاد پذیر باشند و قطعا اگر انتقاد به دور از غرض و تخریب باشد شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه ایجاد نظم و امنیت در جامعه وظیفه تمامی مردم و مسئولان است، گفت: اگر هرکس در جایگاه و سمتی که قرار دارد به درستی و  با هدف خدمت به مردم وظایفش را انجام دهد قطعاً امنیت پایدار خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان در تمامی پست ها با هدف خدمت رسانی به مردم در حال تلاش هستند، گفت: اگر از بیت المال برای کارهای شخصی استفاده نشود و در سایر بحث ها به خصوص خوشرویی با مردم و نحوه درست امر به معروف و نهی از منکر، امورات اجرا شود شاهد بروز مشکلاتی از قبیل اغتشاشات اخیر نخواهیم بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب بزرگترین آفت جامعه را فاصله افتادن بین مسئولان و مردم بیان کرد و گفت: عدم رفتار مناسب با ارباب رجوع  حتی توسط یک نفر از حقوق بگیران دولت باعث خواهد شد که سایر اقشار از انقلاب و اهداف نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه بحث حجاب و عفاف می بایست ابتدا از ادارات و توسط مسئولین اجرا شود، گفت: اگر توجه به هین امر را از خودمان شروع کنیم می توانیم از مردم انتظار داشته باشیم که در بحث حجاب و عفاف حساسیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی