لزوم ایجاد شعبه بانکی در روستاهای پرجمعیت شهرستان
لزوم ایجاد شعبه بانکی در روستاهای پرجمعیت شهرستان
فرماندار بناب با اشاره به افزایش جمعیت روستاهای بناب گفت: از مدیر عامل بانک سراسر کشور تقاضا داریم در روستاهای پر جمعیت این شهرستان حداقل یک شعبه بانکی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب ضمن تشریح شمای کلی اقتصادی و فرهنگی شهرستان بناب اظهار داشت: شهرستان بناب یکی از قطب های مهم اقتصادی و صادراتی استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.

فرماندار بناب افزود: در همین راستا طی ۶ ماه نخست سال جاری ۲۵۵ هزار تن صادرات از شهرستان بناب انجام شده است که ۱۰۰ هزار تن از آنها کشمش و  بقیه آن سایر محصولات خشکبار بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت محدود گمرک شهرستان بناب نسبت به پتانسیل اقتصادی این شهرستان گفت: متاسفانه گمرک بناب همچنان به شکل محدود و به صورت دفتری در شهرستان بناب اداره می‌شود و نیاز است هر چه سریعتر برای تبدیل آن  به اداره اقدام شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه روستاهای شهرستان بناب با توجه به افزایش جمعیت از حالت روستایی خارج شده‌اند، گفت: از مدیر عامل بانک سراسر کشور تقاضا داریم در روستاهای پر جمعیت این شهرستان حداقل یک شعبه بانکی ایجاد شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب اظهار داشت: مجلس و دولت اقدامات بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف اقتصادی انجام داده اند و امیدواریم توجه ویژه ای به رفع مشکلات اقتصادی شهرستان بناب داشته باشند.

انتهای پیام/ داود زیبائی